HTML

Hétköznapi emberek

"Soha nem érdekelt igazán egy város, sem egy táj - a valóságban mindig csak az emberek érdekeltek. Firenze értelme számomra nem az Uffizi, nem is a Boboli-kert, hanem egy angol nő, vagy a Via Tornabuonit környező szűk utcák egyikében egy toscanai suszter."

Linkblog

R., a kollégiumi szobatárs

2009.05.10. 09:46 _romanista

Amikor az előző bejegyzést írtam, eszembe jutott R., akivel fél évig szobatársak voltunk Miskolcon. Százhúsz kilós fiú volt Mezőkövesdről: sűrű nézésű, jellegzetes matyó arc és dacos matyó büszkeség: "...nagyapám huszár volt, nyolcvan éves, életében most kapott először antibiotikumot..."

R. barátnője is a kollégiumban lakott, és mivel én csak négy éjszakát töltöttem lent, arra kértek, hogy toljuk össze az ágyakat: ne kelljen nekik minden péntek este összetolniuk és aztán vasárnap este visszatenni a helyükre; így aludtunk fél éven át hetente négy alkalommal egymás mellett R.-rel.

Viszonylag keveset beszéltünk, inkább piszkáltuk egymást :"matyó vért fogok inni"..."satnya pestiek" - R. idősebb volt nálam jó pár évvel és negyven kilóval több, én piszkáltam többet, ő tűrt egy darabig, aztán menetrendszerűen addig feszítettem a húrt, amíg R. le nem fogott. Alig bírtam megmozdulni az őserő szorításában: "...engedj el, baszd meg, mert szétcsaplak.." - lihegtem. "Kurva nagy szerencséd, hogy nem vagyok formában..." - fújtattam előtte immár szabadon.

R. meg csak nevetett ilyenkor a ravasz kék szemeivel és mind a százhúsz kiló jóindulatával.

Szólj hozzá!

Címkék: múlt matyó

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapiemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr331112505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása